marți, 1 noiembrie 2011

Reactia mea dupa aflarea rezultatelor la bac

Dupa ce am vazut ceea ce s-a intamplat la bac in vara, sper sa am o reactie foarte buna sau macar buna atunci cand imi voi afla rezultatele la bac, pentru ca invat si ma pregatesc foarte mult atat la scoala cat si acasa. Eu nu vad acest examen ca pe un chin, asa cum il vad altii, cred ca este mai mult un al examen pe care il avem de trecut in viata pentru a putea merge mai departe sa facem o facultate si pentru a avea un loc de munca cat mai bun si cat mai bine platit, pentru ca in aceasta tara daca nu ai o diploma de bac nu te poti angaja nicaeri. Eu vrea sa iau note cat mai bune la bac pentru a putea merge la o facultate buna, si pentru a-mi face parintii sa fie mandrii de mine. Intr-un fel nu mie teama de rezultatele la bac pentru ca ma aflu intr-o scoala foarte buna in care anul trecut multi elevi au trecut acest examen. Cred ca dupa ce voi da examenul voi astepta cu mare nerabdare sa aflu note pentru ca de aceste note depinde intregul meu viitor. Dar pana la acest examen mai sunt cateva luni in care pot invata ca sa reusesc.

2 comentarii: