luni, 23 aprilie 2012

Activitatile mele

In prima mea zi din saptamana altfel am jucat volei 3 ore dupa care am jucat fotbal 3 ore. In prima parte a celei de a doua zii din saptamana altfel am fost in sala festiva pentru a vizualiza un film educativ despre cum va arata lumea peste cativa ani daca nu vom face o schimbare, mai tarziu in aceeasi zii am participat la o activitate impotriva violentei dupa care am participat tot la activitate in sala festiva numita activitatea Labis la care a participat si Doamna Margareta Labis sora scriitorului care ne-a vorbit despre viata autorului. Joia am cu domnul Petrut si cu domnul Nistor Lucian in SantIon unde am fost la Centrul de Instruire si Dezvoltare Abilitati pentru Salvamont din Bihor unde ni sa prezentat cladirea si de ce echipamente dispune aceasta si ni sa vorbit despre acest proiect care a fost finantat cu bani de la Uniunea Europeana, la acest centru ni sau aratat de catre echipajul care era acolo cateva procedee de a acorda primul ajutor, ne-au aratat cum procedeaza adevaratii salvatori in cazul unui accident de masina la care a participat si un coleg de la mine din clasa, ni sau aratat si echipamentele pe care acestia le folosesc la interventii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu